Warto być świadomym natomiast, że gadżet reklamowy powinien być użyteczny a także elegancki. Warto więc wybrać kalendarze książkowe z logo firmy, które spełniają powyższe warunki. Kalendarze z logo firmy - na co zwrócić uwagę? Głównie trzeba zaznaczyć, że gadżet reklamowy powinien być skutecznym nośnikiem treści reklamowych, a więc powinien być praktyczny a także poręczny. Właśnie dlatego w tej roli dobrze sprawdzają się kalendarze reklamowe, które są dostępne w rozmaitych wariantach. Najczęściej spotyka się kalendarze książkowe dzienne, tygodniowe, kieszonkowe jak również biurkowe. Jeżeli nie wiemy, który rodzaj sprawdzi się najlepiej w sytuacji naszej firmy, możemy skorzystać z profesjonalnego doradztwa, które oferują producenci kalendarzy książkowych. Kalendarze książkowe pozwalają na wybór konkretnych rozwiązań. Do wyboru jest między innymi format kalendarza, najczęściej spotykane to A4 a także A5. Możemy również wybrać okładkę, zarówno jej kolorystykę, jak też materiał, z którego zostanie stworzona. Warto mieć na uwadze o tym, że kalendarze książkowe z logo mogą zawierać na okładce też inne dodatkowe treści reklamowe poza logotypu. Warto również stosować dodatki, które podnoszą wartość wizualną produktów. W sytuacji kalendarzy książkowych mogą to być gumki a także wstążki z nadrukiem reklamowym, czyli przykładowo logotypem firmy.
Warto sprawdzić: zobacz kto ma w ofercie kalendarze reklamowe