Przejdź do głównej zawartości

Filmy promujące produkty

Reklamy dla firm
Działania reklamowe mogą się opierać na różnorakich pomysłach, ale jednym z często używanych pomysłów są filmy. Takie filmy są w stanie doskonale zilustrować produkt i jego dobre strony, a tym samym pomagają firmom w efektywnym docieraniu do ewentualnych klientów. Filmy reklamowe zwykle są krótkie i znane jest to z telewizji, jako reklamy emitowane w blokach o różnej długości.



Warunkiem skuteczności takiej promocji jest nie tyle jej innowacyjność, ile bardzo ciekawy charakter. Nierzadko taka reklama musi być dosłownie szokująca albo dosłownie banalna i prosta, bo wtedy najbardziej zwraca uwagę. Co ciekawe, efektywne są wręcz reklamy bardzo denerwujące albo nawet irytujące, bo ludzie zwracają na nie uwagę. Filmy promocyjne mają głównie zainteresować i nieważne jest, czy będą to poważne dzieła świetnie przemyślane i rewelacyjne pod względem artystycznym czy gry aktorskiej. W ogromnej liczbie przypadków jest to nawet niewskazane, dlatego że takie reklamy są wszystkim świetnie znane, a to, co kojarzymy, zwykle bagatelizujemy. Twórcy reklam działający na zlecenie producentów i sprzedawców starają się wykorzystywać takie zabiegi, by zwracać uwagę ewentualnych klientów. Stąd też promocji są najczęściej nawet nudne, infantylne, niewiele kiedy zabawne, a raczej dziwne. Takie właśnie kreacje reklamowe zwracają największa uwagę. Jeśli marketing zyska uwagę widza, spełniała własną funkcję wręcz, kiedy ten widz nie stanie się klientem firmy. Ważne, ażeby o reklamie mówiono w jak najszerszych kręgach, a wówczas osiągnięty zostanie cel, dla jakiego została wykonana.

Zobacz: filmy reklamowe.