Przejdź do głównej zawartości

Link building w praktyce

Linki, linki, linki i jeszcze raz link building - dla dużej części pozycjonerów jest to najważniejszy element mający wpływ na pozycje stron www w Google. Dzięki temu na przykład osoby prowadzące sklep internetowy mogą sprawić, że ich sklep będą odwiedzać nie 100 osób, dziennie jak miało to miejsce do tej pory, lecz 1000 osób dziennie. Czy jesteś w stanie wyobrazić sobie jak taki wzrost zainteresowania sklepem przełoży się na sprzedaż i na zysk firmowy? No właśnie - będzie bardzo duży dzięki link building.

Ze stuprocentową pewnością to prawda, jednakże najbardziej wartościowe są jakościowe linki, które są tematycznie połączone z naszą stroną i mają kontekstowe połączenie. Ododatkowo domena linkująca również powinna być w miarę zaufana i mieć wysokie wskaźniki PA i DA. W przeciw nym razie link zwrotny może być bardziej szkodliwy niż pomocny. Powinniśmy więc uważać na to, aby nie wstawiać odnośników do stron pozycjonowanych na serwisach, które są zawirusowane albo mają powiązanie z branżą porno, ponieważ z reguły takie strony ciągną naszą stronę w dół. Jak więc się tego wystrzegać i nie popełniać zasadniczych błędów przy linkowaniu? Przede wszystkim musimy linkować wyłącznie w oparciu o przetestowane SEO pakiety. Takie pakiety linków tematycznych możemy nabyć w internecie, gdyż istnieją tam specjalne sklepy. Na stronie głównej sklepu powinna znajdować się oferta z szerokim wyborem. Znajdziemy tam zestaw linków dotyczących stron weselnych, gamerskich, sportowych, informacyjnych, edukacyjnych, elektronicznych, finansowych i sporo więcej. Nie zabraknie też specjalnych zestawów pochodzących z serwisów WEB 2.0 a także for dyskusyjnych. W dzisiejszych czasach bardzo istotne są też linki z Mediach społeczności owych i tych oczywiście również nie braknie w ofercie na stronie firmy oferującej zarówno tanie SEO pakiety, jak i kompleksowe usługi pozycjonerskie.
Zobacz: linki z nap